Modalitatea de contestare a deciziei
- Despre localitate
- Primăria
- Despre instituţie
-
Informații de interes public
- Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
- Solicitare informații. Legislație
- Buget din toate sursele de venituri
- Bilanțuri contabile
- Salariile functionarilor publici si a personalului contractual din cadrul Primariei
- Achiziții publice
- Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
- Declarații de avere si interese
- Info int publ încărcate până în dec 2021
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Economie
- Turism
- SVSU
- RDPL
- SPCLEP
- CAMC
- Consiliul local
- Politica de confidențialitate
-
Transparență decizională
- PRIMAR
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Raport periodic Legea nr. 52/2003
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- RUTI
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
-
Integritate instituţională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cadourilor primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituţiei
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
- Situaţia incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
Art. 21. – (1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată.
(3) Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
Art. 22. – (1) În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plîngerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.
(2) Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate şi să plătească daune morale şi/sau patrimoniale.
(3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului.
(4) Decizia Curţii de apel este definitivă şi irevocabilă.
|[(5) Atât plângerea, cât şi apelul se judecă în instanţă în procedură de urgenţă şi sunt scutite de taxă de timbru. (text original în vigoare până la |[1 septembrie 2012]| |[1 februarie 2013]| 15 februarie 2013) ]|
|[(5) Atât plângerea, cât şi recursul se judecă în instanţă, în procedură de urgenţă, şi sunt scutite de taxă de timbru. (alineat modificat prin art. 42 din Legea nr. 76/2012 – publicată la 30 mai 2012, în vigoare de la 1 septembrie 2012 – text în vigoare până la 23 august 2012) ]|
|[(5) Atât plângerea, cât şi recursul se judecă în instanţă, în procedură de urgenţă, şi sunt scutite de taxă de timbru. (alineat modificat prin art. 42 din Legea nr. 76/2012 – publicată la 30 mai 2012, în vigoare de la 1 februarie 2013; data intrării în vigoare a Legii nr. 76/2012 a fost modificată prin O.U.G. nr. 44/2012 – text în vigoare până la 31 ianuarie 2013) ]|
[{*}] (5) Atât plângerea, cât şi recursul se judecă în instanţă, în procedură de urgenţă, şi sunt scutite de taxă de timbru. (alineat modificat prin art. 42 din Legea nr. 76/2012 – publicată la 30 mai 2012, în vigoare de la 15 februarie 2013; data intrării în vigoare a Legii nr. 76/2012 a fost modificată prin O.U.G. nr. 4/2013)