- Despre localitate
- Primăria
- Despre instituţie
-
Informații de interes public
- Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
- Solicitare informații. Legislație
- Buget din toate sursele de venituri
- Bilanțuri contabile
- Salariile functionarilor publici si a personalului contractual din cadrul Primariei
- Achiziții publice
- Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
- Declarații de avere si interese
- Info int publ încărcate până în dec 2021
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Economie
- Turism
- SVSU
- RDPL
- SPCLEP
- CAMC
- Consiliul local
- Politica de confidențialitate
-
Transparență decizională
- PRIMAR
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Raport periodic Legea nr. 52/2003
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- RUTI
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
-
Integritate instituţională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cadourilor primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituţiei
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
- Situaţia incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
Stimați concesionari ai pășunilor publice din comuna Sânpetru de Câmpie
Au mai rămas doar două săptămâni în care mai puteți să vă achitați taxa de pășunat, în termen legal!
Prin prezenta vă aducem la cunoștință următoarele dispoziții imperative privind plata concesiunii pentru anul curent:
1. Taxa anuală de concesiune:
S-a stabilit o taxă de 250 lei/ha/an pentru folosirea pășunilor de către concesionari.
2. Termen limită de plată:
Plata integrală a concesiunii trebuie efectuată până la data de 15 decembrie a anului curent, într-o singură tranșă.
3. Modalitate de plată
Suma datorată va fi virată prin ordin de plată în contul de Trezorerie al comunei Sânpetru de Câmpie (deschis la Trezoreria Luduș), sau achitată numerar/sau prin POS, la casieria Primăriei comunei Sânpetru de Câmpie.
4. Bază legală
Închirierea / concesionarea pășunilor se face în conformitate cu prevederile OUG 34/2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente, cu modificările și completările ulterioare, precum și HCL 14/16.04.2021. Aplicabile sunt și normele metodologice aprobate prin HG 1064/2013.
5. Sancțiuni pentru neplată sau întârziere
Orice întârziere în plata chiriei va atrage penalizarea cu 0,1% din cuantumul datorat, pentru fiecare zi de întârziere — cuantum care nu se va modifica pe durata contractului. Neplata până la sfârșitul anului calendaristic duce la rezilierea contractului de concesiune, potrivit contractului de concesionare. Vă rugăm să tratați cu maximă seriozitate această informare și să vă conformați termenului menționat — pentru a evita penalizări sau pierderea dreptului de concesiune.
Primăria comunei Sânpetru de Câmpie le mulțumește celor care au achitat aceste sume sau o vor face în termenul legal.