Raportarea defecțiunilor pentru serviciile la care sunteți abonați

Raportarea defecțiunilor pentru serviciile la care sunteți abonați

 

Stimați cetățeni ai comunei,
Sesizarea/anunțarea unui defect/nefuncționalitate se reclamă direct serviciului cu care aveți încheiat contractul de furnizare al serviciului respectiv.
- Astfel, lipsa sau funcționarea defectuoasă, ori vreun defect în ceea ce privește alimentarea cu apă se reclamă în mod direct serviciului AQUASERV la telefon 08008-208.888 – linie telefonică cu apelare gratuită sau 0265-208.888 ori prin e-mail, la adresa: client@aquaserv.ro - Relații cu clienții;
- Lipsa, funcționarea defectuoasă, posibelele defecte datorate fenomenelor meteo ori unor accidente în ceea ce privește furnizarea de curent electric se reclamă societății cu care aveți încheiat contractul de servicii și anume ELECTRICA FURNIZARE, telefon 0265929 sau 0800500929 ori la adresa de mail office@distributie-energie.ro;
- Lipsa alimentării cu gaze naturale ori vreun defect apărut atât în perimetrul gospodăriei dar și în exterior se anunță direct DELGRID GAZ la telefoanele 0800 800 928 sau 0265 200 928 ori 0232 200 434 dar puteți trimite sesizarea și pe mail la office@delgaz-grid.ro;
- Lipsa semnalului de televiziune ori de internet pentru serviciul DIGI ROMÂNIA se anunță în mod direct furnizorului serviciului la numărul de telefon: 031.400.4414, 031.400.4000.
Înțelegem faptul că pentru unele servicii este nevoie de un timp de așteptare la telefon, mai îndelungat, care vă poate pune răbdarea la încercare, dar este singura modalitate de a vă contacta furnizorii de servicii cu care aveți încheiat un contract în prealabil și care sunt abilitați să rezolve situația apărută. Aceste societăți răspund de buna funcționare a infrastructurii dar și de repararea defectelor ce pot să apară pe parcurs.

Anunțuri